Juliette Has A Gun
Το Juliette Has A Gun είναι μια επαγγελματική μάρκα αρωματοποιίας, που
ιδρύθηκε από τον Romano Richie. Ως εγγονός της φανταστικής Nina Ricci, ο Romano
έχει επίσης την αίσθηση της μόδας και του στυλ. Περιτριγυρισμένος από μεγάλα
πρόσωπα στον οίκο μόδας, αρχίζει να μαθαίνει από παιδί. Το αυξανόμενο
ενδιαφέρον του για τα αρώματα τον οδηγεί στη μόδα και τέσσερα χρόνια αργότερα,
ο Romano πείθει τον θρυλικό αρωματοποιό Francis Kurkdjian να συνεργαστεί μαζί
του.
Για να υποστηρίξει τον εγγονό του, ο παππούς του Romano - Robert Richie,
του επιτρέπει να κυκλοφορήσει τα πρώτα του αρώματα από τον οίκο μόδας - Nina
Ricci. Χάρη στην υποστήριξή του, ο Romano κέρδισε εμπιστοσύνη για τον εαυτό του
και τον Δεκέμβριο του 2006 ίδρυσε το εμπορικό σήμα του «Juliette Has A Gun». Η
έμπνευση για το όνομα της μάρκας είναι η ηρωίδα Juliet από τη διάσημη
δημιουργία του Σαίξπηρ "Romeo and Juliet". Στην εικόνα της, η Ρομάνο
αναδημιουργεί τη σύγχρονη γυναίκα, η οποία έχει παθιασμένη καρδιά αλλά και
έντονο ταπεραμέντο.
Τα δύο πρώτα αρώματα, τα οποία παρουσιάζει ο οίκος μόδας στο κοινό,
κυκλοφόρησαν το έτος δημιουργίας του. Τα αρώματα του ντεμπούτου του είναι το
Miss Charming και το Lady Vengeance.