Η ιστορία του Dolce&Gabbana

dolce&gabbana

То ιταλικό οίκο μόδας Dolce & Gabbana ιδρύθηκε το 1985 από τους δύο συνεργάτες Ντομενίκο Ντόλτσε (Domenico Dolce) και Στέφανο Γκαμπάνα (Stefano Gabbana). Δύο άνθρωποι που είχαν λιγότερο από $ 2000 στους λογαριασμούς τους το 1985, σήμερα είναι μεταξύ των πλουσιότερων ανθρώπων στην Ιταλία.

Παιδικά χρόνια του Dolce & Gabbana

Ο Ντομενίκο Ντόλτσε γεννήθηκε το 1958 σε μια μικρή πόλη στη Σικελία. Μεγάλωσε σε μια οικογένεια εραστών της μόδας: ο πατέρας του ήταν ράφτης και η μητέρα του πωλούσε υφάσματα και ρούχα. Είναι αρκετά κατανοητό γιατί βρήκε στη μόδα έναν τρόπο να εκφράσει την ατομικότητα και το στυλ του.Ο Ντομενίκο έμαθε πολλά για τη βιομηχανία από τους γονείς του, βοηθώντας τους όταν ήταν μικρός.

Ο Στέφανο Γκαμπάνα έχει μια πολύ διαφορετική ιστορία. Γεννήθηκε το 1962 στο Μιλάνο σε μια βενετική οικογένεια. Η μητέρα του εργάζονταν σε επιχείρηση στεγνού καθαρισμού και ο πατέρας του ήταν σε ένα τυπογραφείο. Ίσως αυτός είναι και ο λόγος ο Στέφανο να ξεκινήσει να ενδιαφέρεται για τη μόδα μόλις έγεινε 15 ετών. Ωστόσο, εκείνος παραδέχεται ότι στην πραγματικότητα αυτός που τον δίδαξε ό, τι χρειάζεται για να γνωρίζει το σχεδιασμό της μόδας ήταν ο ίδιος ο Ντόλτσε.

Πώς γεννήθηκε η μάρκα Dolce & Gabbana

Ο Domenico Dolce και ο Stefano Gabbana συναντήθηκαν για πρώτη φορά το 1980 σε ένα νυχτερινό κέντρο διασκέδασης στο Μιλάνο, μόνο 5 χρόνια πριν να δημιουργήσουν την μάρκα τους. Εκείνη την εποχή, και οι δύο εργάστικαν σαν βοηθοί του σχεδιαστή μόδας Giorgio Correggiari. Λίγα χρόνια εργάζονται μαζί με τους συναδέλφους και προγραμματίζουν την δημιουργία της γνωστής μάρκας Dolce & Gabbana. Το 1982, και οι δύο σταμάτησαν από την δουλειά και δημιούργησαν ένα στούντιο σχεδιασμού όπου για αρχή εργάζονταν ελεύθερα για άλλες μάρκες, αναπτύσσοντας παράλληλα την δικιά τους. Τρία χρόνια αργότερα (το 1985), γεννήθηκε η μάρκα Dolce & Gabbana.

Έμπνευση

Η εξαιρετικά επιτυχημένη μάρκα Dolce & Gabbana αποτελεί πηγή έμπνευσης από μόνη της. Οι θηλυκές και σαγηνευτικές γυναικείες συλλογές δείχνουν τις γυναίκες στο καλύτερο δυνατό φως. Αλλά από τι εμπνέονται οι δύο σχεδιαστές;

Ο Καμπανα σε μία από τις συνεντεύξεις του εξομολογεί: «Καθημερινή ζωή. Η έμπνευση μπορεί να προέλθει από πολλά πράγματα, αλλά κυρίως προέρχεται από την παρατήρηση των αντικειμένων που είναι γύρο από μας, από την παρακολούθηση των ανθρώπων που συναντάμε στο δρόμο, στα εστιατόρια και κλαμπ. Βιβλίο, ταινία, τραγούδι … όλα! »

Μια άλλη πηγή έμπνευσης για το δουέτo της μόδας είναι το ταξίδι σε όλες τις μορφές του. Και οι δύο σχεδιαστές επιθυμούν να ταξιδεύουν και να επισκέπτονται διαφορετικούς πολιτισμούς, να ανακαλύβουν τον τοπικό πολιτισμό, τα χρώματα, τις στάσεις, να αισθάνονται τη γοητεία του μέρος που επισκέπτονται. Σχεδόν κάθε ανάμνηση των ταξιδιών τους βρίσκει τη θέση τους στις συλλογές μόδας, τα καλλυντικά και τις διαφημιστικές εκστρατείες.

Η Μαντόνα – αγαπημένη πελάτισσα και πιστή θαυμάστρια των Dolce & Gabbana
Μια από τις μεγαλύτερες θαυμάστριες των Dolce & Gabbana είναι η ποπ σταρ Μαντόνα. Και οι δύο σχεδιαστές είναι περισσότερο από ευτυχείς να περιπιούνται την προσωπική της ντουλάπα. Η συνεργασία τους ξεκίνησε το 1993, όταν οι δύο διάσημοι Ιταλοί δημιούργησαν πάνω από 1.500 κοστούμια για την περίφημη Μαντόνα για την παγκόσμια περιοδεία “The Girlie Show”.

Το 2000 οι σχεδιαστές ντύνον την Μαντόνα και την ομάδα της για το όγδοο άλμπουμ της τραγουδίστριας “Music”. Ντόλτσε και Γκαμπάνα σχεδιάζουν όλο το σκηνικό για την περιοδεία του άλμπουμ και η εργασία τους για άλλη μια φορά έγεινε παγκόσμια επιτυχία. Το 2010 το τρίο δημιουργεί μια αποκλειστική σειρά γυαλιών ηλίου με το εμπορικό σήμα MDG.

Εκτός από την Μαντόνα, Ντόλτσε και Γκαμπάνα έχουν συνεργαστεί με μερικούς από τους πιο δημοφιλείς ανθρώπους του Χόλιγουντ, όπως ο Μπραντ Πιτ, Μπρους Γουίλις, Ντέμι Μουρ, Βικτόρια Μπέκαμ, Κάϊλη Μινόυγκ, Μπιόνσε, Κάθριν Ζήτα-Τζόουνς, Σάλμα Χάεκ και Αντζελίνα Τζόλι.

Η οικονομική κρίση και η βιομηχανία της μόδας μέσα από τα μάτια των Ντόλτσε και Γκαμπάνα

Μετά από 30 επιτυχημένα χρόνια στο τομέα της μόδας, Dolce και Gabbana αντιμετωπίζουν όχι μια ή δύο προκλήσεις. Η οικονομική κρίση είναι αυτή η πρόκληση, που τους βάζει να ξαναθεωρήσουν τις προτεραιότητές τους και να σκεφτούν για καινούριες δραστηριότητές συμμωρφόνοντας με τις νέες τάσεις της αγοράς.

Στέφανο Γκαμπάνα περιγράφει αυτή την περίοδο με το εξής : “Αυτή η βιομηχανία είχε φτάσει σε ένα πολύ σημαντικό σημείο καμπής. Η κρίση που μας χτύπησε δεν είναι μόνο οικονομική, αλλά κρίση που αφορά όλλους τους τομείς σε ένα κόσμο που θεωρούνταν ότι είναι απρόσβλητος από τις τάσεις της αγοράς. Ήταν μια δοκιμασία για όλους μας που μας έκανε να γίνουμε ταπεινοί, στον κόσμο της μόδας και της πολυτέλειας σε γενικές γραμμές. »

Ντομενίκο Ντόλτσε πρόσθεσε: “Εμείς προερχόμαστε από μια εποχή που υπήρχε πάρα πολλά από όλα και ήμασταν αναγκασμένοι να αναθεωρείσουμε πολλά πράγματα. Δεν ήταν πλέον δυνατόν να γίνονται λάθη, λάθος επενδύσεις ή άδικη σπατάλη. Έπρεπε να κάνουμε μια ανασκόπηση όλων των διαδικασιών της εταιρείας για να αφαιρέσουμε όλα αυτά ήταν περιττά και να ανακαλύψουμε μια νέα αποτελεσματικότητά, η οποία συνδιάζετε περισσότερα με τη σημερινή κατάσταση. »
Τάσεις έναντι στυλ

Όπως κάθε σχεδιαστής μόδας, τόσο και ο Ντόλτσε και ο Γκαμπάνα θέλουν να δημιουργήσουν την επόμενη τάση της μόδας. Δεν φοβούνται τα λάθη, επειδή κάθε λάθος θα είναι μια ευκαιρία για αυτούς να πάρουν μαθήματα και να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες.

Δεν τους αρέσει πολύ η λέξη “τάση”, επειδή οι τάσεις της μόδας σήμερα έχουν πολύ μικρή ζωή, συχνά μικρότερη από μια σεζόν της μόδας. Για αυτό το λόγο οι σχεδιαστές επικεντρώνονται στην δημιουργία ενός στυλ αντί για τάσεις της μόδας – τα ρούχα που θα φοριούνται παρά τις τάσεις για τη σεζόν. Ντόλτσε και Καμπάνα έχουν ένα στίλ, που συνδιάζουν ιταλικές παραδόσεις και μόνιμους σχεδιαζμούς ρούχων για να αντέξουν τη δοκιμασία του χρόνου.

Το μυστικό της επιτυχίας

Όλοι γνωρίζουν ότι δεν υπάρχει απόλυτη συνταγή για επιτυχία. Για τους Dolce & Gabbana, η συνταγή περιλαμβάνει πρώτα από όλα αγάπη και σεβασμό. Ένα άλλο κίνητρο για την ανάπτυξη της μάρκας είναι οι συχνές διαφωνίες μεταξύ τους. Σπάνια έχουν την ίδια άποψη, αλλά και οι δύο συμφωνούν ότι μεσα από από τις διαφωνίες τους γεννιούνται νέες ιδέες και κερδίζουν την επιτυχία και την ευημερία της μάρκας.
10 ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τους δύο διάσημους ιταλούς δισεκατομμυριούχους και την παγκόσμια μάρκα τους:

  1. Όταν ο Ντομενíκο Ντόλτσε ήταν παιδί, το όνειρό του ήταν να δουλέψει για τον Τζόρτζιο Αρμάνι. Δόξα του Θεού δεν πραγματοποιήθηκε!
  2. Ο Ντόλτσε και ο Καμπάνα δεν ήταν μόνο επιχειρηματικοί εταίροι αλλά και ζευγάρι. Το 2005 χορίζουν για τρία χρόνια και το 2008 τα ξαναβρήσκουν σαν ζευγάρι.
  3. Η πρώτη μπουτίκ τους δεν άνοιξε στο Μιλάνο ή σε οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή πόλη, αλλά στο Τόκιο της Ιαπωνίας (το 1989).
  4. Ο Ντόλτσε και ο Καμπάνα είναι επίσημοι χορηγοί και σχεδιαστές της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της Ιταλίας από το 2006. Εργάστηκαν επίσης με την Μίλάν και την Τσέλσι.
  5. Ο Ντομενίκο Ντόλτσε δημιουργεί το πρώτο του ένδυμα (ένα ζευγάρι αντρικά παντελόνια) όταν ήταν 6 ετών.
  6. Μία από τις πιο αμφιλεγόμενες διαφημίσεις μόδας ανήκει στην μάρκα Ντόλτσε και Καμπάνα. Κυκλοφόρησε το 2007 και απεικονίζει έναν άντρα που έχει κσαπλώσει πάνω σε μια γυναίκα και άλλοι άνδρες γίνονται μάρτυρες της σκηνής.
  7. Το δουέτο της μόδας έχει ένα μουσικό single! Μπορεί να είναι δύσκολο να το πιστέψετε, αλλά οι σχεδιαστές δημιούργησαν ένα τραγούδι, στο οποίο είναι θα ακούσετε την φράση «D & G είναι αγάπη».
  8. Dolce & Gabbana συνεργάζονται με τη Motorola και τη Sony Ericsson για την παραγωγή δύο κινητών τηλεφώνων με τη μάρκα μόδας τους.
  9. Υπάρχει ένα μοντέλο της Citroën που δημιουργήθηκε με τη βοήθεια των Dolce&Gabbana.
  10. Η «Gold Edition» είναι έργο του πιο διάσημου ποτού της Μαρτίνις και παράγεται σε συνεργασία με την Dolce & Gabbana.

Τα αρώματα Dolce & Gabbana

Τα αρώματα Dolce & Gabbana είναι μια αληθινή έκφραση της μεσογειακής πολυτέλειας και της ιταλικής κομψότητα. Προσφέρουν μια εντυπωσιακή πολυτελής συλλογή αρωμάτων για άνδρες και γυναίκες που ακολουθάνε την ουσία της μάρκας. Τα ανδρικά αρώματα είναι χαρισματικά και κομψά, και τα γυναικεία είναι εξαιρετικά θηλυκά και αισθησιακά. Τα αρώματα είναι κατάλληλα για κάθε ηλικία – όπως το στυλ!

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.