Giorgio Beverly Hills
Η αμερικανική μάρκα μόδας Giorgio Beverly Hills χρηματοδοτήθηκε το 1961 από τον διάσημο έμπορο μόδας και επιχειρηματία Fred Hayman και τη σύζυγό του, Gayle Hayman. Η ιδέα πίσω από το εμπορικό σήμα ήταν να προσφέρει πολυτέλεια εμπειρία πολυτελείας στην Beverly Hills (και Rodeo Drive ειδικότερα). Για να επιτευχθεί αυτό, η εταιρεία άνοιξε μια μοναδική μπουτίκ με αποκλειστικά πωλούνται σχεδιαστά ρούχα. Η ασυνήθιστη μπουτίκ, με ένα πλήρες δρύινο μπαρ, αίθουσα ανάγνωσης και μπιλιάρδο, σύντομα έγινε ένα από τα πιο δημοφιλή μέρη όπου διασημότητες και πλούσιοι Καλιφόρνιοι ξόδεψαν τον ελεύθερο χρόνο τους και τα επιπλέον χρήματα.
Ο κλάδος των αρωμάτων του εμπορικού σήματος ιδρύθηκε το 1981 με πρωτοφανή φαντασίωση, που ανταγωνίστηκε μόνο με εκτοξεύσεις μεγάλων οίκων αρωμάτων. Ένα ενδιαφέρον γεγονός για τα αρώματα Giorgio Beverly Hills είναι ότι ήταν οι πρώτοι που εισήγαγαν την τεχνολογία των αρωμάτων.
Αυτή τη στιγμή τα αρώματα του Giorgio Beverly Hills αποτελούν μέρος του χαρτοφυλακίου της Elizabeth Arden.
Τα αρώματα παρασκευάστηκαν σε συνεργασία με τους αρωματιστές Alain Astori, M.L. Quince, Francis Camail, Harry Cuttle, Harry Fremont, Annick Menardo, Alberto Morillas, Bob Aliano, Francoise Caron και Jean-Claude Delville.